™ 10è ArrelCAT - Belda - EBRI KNIGHT a Plaça Biiblioteca Sant Celoni, Saturday, 13 de June de 2015. Agenda de festes universitàries i concerts

13 May 2018
Saturday

10è ArrelCAT - Belda - EBRI KNIGHT

Plaça Biiblioteca, Sant Celoni

10è ArrelCAT - Belda - EBRI KNIGHT a Plaça Biiblioteca (Sant Celoni)

Plaça Biiblioteca

Sant Celoni

Saturday, 13 de June de 2015, 18:00 - 04:00

GRATISS

La colla bastonera Quico Sabaté estem de celebració!

I en el marc del nostre 10è aniversari, us convidem a celebrar-ho amb nosaltres el proper dissabte 13 de juny.

Després de 10 anys de participar en la vida festiva de Sant Celoni i altres viles, altres actes reivindicatius d'arreu dels Països Catalans i en actes de ressò internacional, la colla bastonera Quico Sabaté oferirà, un any més, una mostra de cultura popular catalana dins dels actes de l'ArrelCAT'15. L'ArrelCAT'15, a part de posar en escena el nostre aniversari, comptarà amb la participació d’altres colles bastoneres, Timbalers i Geganters.

Tot plegat tindrà lloc al Cercavila que tindrà inici a la Plaça de la Creu de Sant Celoni als voltants de les 18h. Un cop acabat el cercavila, desfilarem cap a la plaça de la Biblioteca, on tindrà lloc el sopar popular, tot amenitzat amb les actuacions d'en Belda i EBRI KNIGHT!.

Us hi esperem!!