™ Acampada Jove 2011 a diverses localitzacions Montblanc, Thursday, 14 de July de 2011. Agenda de festes universitàries i concerts

14 January 2018
Thursday

Acampada Jove 2011

diverses localitzacions, Montblanc

Acampada Jove 2011 a diverses localitzacions (Montblanc)

diverses localitzacions

Montblanc

Thursday, 14 de July de 2011,

14, 15 i 16 de juliol, Montblanc

L'Acampada Jove s'ha erigit, des de la seva primera edició l'any 1996, en punt de trobada dels joves catalans en tres dies de celebració i protesta festiva. Situat a Montblanc, el festival ofereix el millor de la música reivindicativa nacional i internacional... és així com rock o reggae, ska o pop troben acollida a l'Acampada.

Aquest any, entre d'altres, els incombustibles Els Pets, els renovats Lax'n' Busto, els històrics Brams o els festius La Pegatina són alguns dels principals atractius del festival. Ens veiem a l'Acampada!

Artistes confirmats:
Skaparate, The Locos, Dr Ding Ring, Bongo Botrako, La Gossa Sorda, Buhos, Els Pets, Txarango, La Pegatina, Strombers, Miquel del Roig, Dept, Lax'n'Busto, Doctor Calypso, Brams...