™ Cap d'Any a l'Ateneu a Ateneu Popular Julia Romera Santa Coloma de Gramenet, Wednesday, 31 de December de 2008. Agenda de festes universitàries i concerts

31 June 2018
Wednesday

Cap d'Any a l'Ateneu

Ateneu Popular Julia Romera, Santa Coloma de Gramenet

Cap d'Any a l'Ateneu a Ateneu Popular Julia Romera (Santa Coloma de Gramenet)

Ateneu Popular Julia Romera

Santa Coloma de Gramenet

Wednesday, 31 de December de 2008, 1h

gratuit

Com cada any, organitzem una festa a l'Ateneu (c/Santa Rosa 18, Santa Coloma de Gramenet) la nit del 31 de desembre. Ens trobem tots a la 1 a la plaça de la Vila per brindar amb cava i en cercavila arribem a l'Ateneu. A l'Ateneu hi haurà festa amb dos ambients (festa boja i zona per parlar tranquilament). La música serà molt variada: rock, ska, reggae, pop-pachanga, dance, techno, punk, soul, drumm'n'bass... el que volgueu; hi haurà diversa gent punxant al llarg de la nit. L'entrada és gratuita i el preu de les consumicions força assequible (cervesa: 1,5-2€, refresc o suc: 1€, combinat individual: 3,5-4€, combinat en pack: 15€/5comb.= 3€). L'ambient tots els anys ha estat molt bo, tothom s'ho passa de conya i no tanquem fins que ja és hora d'anar a esmorzar. Arribar a Santa Coloma és senzill: línia vermella (L1) del metro fins a Santa Coloma; l'estació està a la mateixa plaça de la Vila.