™ Cap d'any al Pavello Virrei Amat a Pavelló Virrei Amat Barcelona, Thursday, 31 de December de 2009. Agenda de festes universitàries i concerts

31 August 2018
Thursday

Cap d'any al Pavello Virrei Amat

Pavelló Virrei Amat, Barcelona

Cap d'any al Pavello Virrei Amat a Pavelló Virrei Amat (Barcelona)

Pavelló Virrei Amat

Thursday, 31 de December de 2009, 00.30

35€ anticipada

La tradicional festa de cap d'any al Pavelló Virrei Amat, torna per enèsim any!!

Un pabelló amb capacitat per 2000 persones, acull durant 6 hores de bona música, la millor festa per rebre el nou any!!

Enguany, la entrada amb 5 consumicions, el tradicional cotilló i la coca per omplir la panxa a ultima hora de la nit, te un preu de forma anticipada de 35€!!!

L'acces es molt senicll: a nomes 1 minut de la parada Virrei Amat de la , i amb nombrosos autobusos, tant diurns com nocturns que paren gairabe a la porta. També teniu a 5 minuts la parada de metro de Fabra i Puig de la o de Renfe Rodalies.

Per reserves i compres, nomes heu de trucar-me o enviar-me un mail.

La venta la podem fer diariament a Mundet, o a altres indrets previ acord!!!

Animeu-vos i passeu un cap d'any únic!! Rebeu el 2010 en un indret unic, amb bona companyia, i evitant mals rotllos, on l'unic que si es demana, es ganes de passar-ho be!!

Veniu al Pavelló Virrei Amat del SESE. !!