™ Cap d'Any de Nassos 2010 a Pavelló de Can Violí La Garriga, Friday, 1 de January de 2010. Agenda de festes universitàries i concerts

1 July 2018
Friday

Cap d'Any de Nassos 2010

Pavelló de Can Violí, La Garriga

Cap d'Any de Nassos 2010 a Pavelló de Can Violí (La Garriga)

Pavelló de Can Violí

La Garriga

Friday, 1 de January de 2010, 00:30

Festa de Cap d'Any a La Garriga!!

Tetuà la Rumba + Club Mestizo All Stars + BeatCrumb DJ

10€ + consumició amb l'entrada anticipada (a partir del 14-12-09 i fins el 30-12-09, al Bar l'Illot de la Garriga o a http://eventuo.com/of/elbrou)
12€ + consumició amb l'entrada a taquilla.

Tetuà la Rumba: grup local garriguenc que mescla rumba i folk en les seves versions i temes propis.

Club Mestizo All Stars: Un grup d'artistes del món de la música mestissa que han format part de bandes consagrades com Amparanoia, Dusminguet, Ojos de Brujo, Macaco, o la Troba Kung Fu. Estil que combina salsa, rumba, reggae, funk i cumbia.

BeatCrumb DJ: é com a principals influències, artistes com 2Many DJ's, Fatboy Slim, Girl Talk, Tiga, Daft Punk, Digitalism o Justice entre molts altres, combinant el millor rock-indie amb el big beat i electro del moment.

Us hi esperem!