™ Celebrem els 10 anys de Bankrobber regalant-te entrades! a Apolo Barcelona, Friday, 16 de December de 2011. Agenda de festes universitàries i concerts

16 June 2018
Friday

Celebrem els 10 anys de Bankrobber regalant-te entrades!

Apolo, Barcelona

Celebrem els 10 anys de Bankrobber regalant-te entrades! a Apolo (Barcelona)

Apolo

Friday, 16 de December de 2011, 20.30h

Aquest desembre farà 10 anys de l'inici de les activitats del segell musical Bankrobber. 10 anys que han donat molt de si: una quarantena de discos, milers de concerts, un grapat de produccions i, en general, el luxe de compartir la música d'un grup d'artistes privilegiat.

El Que corri la veu amb la col·laboració de Bankrobber et volem portar al concert, perquè els ajudis a bufar espelmes! Vols anar-hi? Sortegem dues entrades dobles i se les enduran aquells qui comentin aquest post recomanant-nos alguna cançó d'algun dels artistes Bankrobber, teniu temps fins dijous!