™ Concert ELLIOT MURPHY a Bikini Barcelona, Thursday, 21 de January de 2010. Agenda de festes universitàries i concerts

21 January 2018
Thursday

Concert ELLIOT MURPHY

Bikini, Barcelona

Concert ELLIOT MURPHY a Bikini (Barcelona)

Bikini
Déu i Mata, 105

Thursday, 21 de January de 2010, 21:00

27,40 + gastos

Elliott Murphy és, sens dubte, un dels més extraordinaris personatges dins la història del Rock. Novaiorquès resident a París, molts el consideren un dels més apassionats, culte i inteligente compositor del rock.
El segell Dusty Roses Records acaba d’editar a Espanya “April - A live album”, el seu darrer treball.
L’àlbum número 20 de la seva carrera, captura la música d’Elliott Murphy de la manera més genuina: en directe i en format acústic, acompanyat per l’excelente Olivier Durand a la guitarra i cors.
Elliott Murphy s’ha llaurat una sòlida reputació gràcies als seus concerts, íntims i enèrgics al mateix temps, en els que mostre una gran capacitat per a conectar amb el públic. “April” és una autèntica exhibició de les seves habilitats com a intèrpret i com compositor. El single escollit, “Wild Horses” (una emotiva versió del tema dels Rolling Stones), revela la calidesa i possibilitats expressives de la veu de Murphy, a caball entre el millor Bob Dylan i Lou Reed, propera unas vegades a Tom Petty i altres a Leonard Cohen.
En l’actualitat, Elliott Murphy viu a París. Fa gires constantement, tan sols com amb la seva banda. Apart del seu impressionant creativitat musical, ha escrit una col·lecció de relats curts i una novela, “Frío y Eléctrico”, publicada en varis idiomes. Va escriure també les notes de portada de l’àlbum “69 live” de The Velvet Underground.
Una vegada més, prepara l’edició del que serà el seu proper disc, “Rainy Season”. Després de gairebé trenta anys de carrera i vint discs editats, la història encara continua.