™ Concert Joaquin Sabina a Palau Sant Jordi Barcelona, Thursday, 17 de December de 2009. Agenda de festes universitàries i concerts

17 August 2018
Thursday

Concert Joaquin Sabina

Palau Sant Jordi, Barcelona

Concert Joaquin Sabina a Palau Sant Jordi (Barcelona)

Palau Sant Jordi
Passeig Olímpic, 5-7

Thursday, 17 de December de 2009, 21:30

80 €

Després de l'exitòs tour Dos pájaros de un tiro amb Joan Manuel Serrat, Joaquín Sabina torna a l'actualitat amb un nou àlbum sota el braç i una gira que li durà per tota Espanya i Llatinoamèrica. El disc, que arriba quatre anys després d'Alivio de Luto (2005), el seu anterior treball, du per títol Vinagre y rosas i entre altres aspectes destacables, compte amb la col·laboració del duet Pereza en dos del seus talls. El primer single Tiramisú de limón s'estrenarà en totes les ràdios del país el 15 d'octubre, mentre l'àlbum sortirà a la venda el 17 de novembre. Just un mes després, Sabina actuarà al Palau Sant Jordi de Barcelona amb disposició numerada de la totalitat de l'aforament, una cita ineludible amb un dels majors talents de la nostra música.

FONT: http://www.telentrada.com