™ Dijous 13 Macrofesta UB! a Discotheque Barcelona, Thursday, 13 de November de 2008. Agenda de festes universitàries i concerts

13 February 2018
Thursday

Dijous 13 Macrofesta UB!

Discotheque, Barcelona

Dijous 13 Macrofesta UB! a Discotheque (Barcelona)

Discotheque
Marquès de Comillas, SN

Thursday, 13 de November de 2008, 00.00

12 € + 2 consumicions

Festa universitaria a Discotheque! Aquest dijous toca la macrofesta universitària de la Universitat de Barcelona (UB). No te la pots perdre! Envia'm un mail, afegeix-me al msn o truca'm al mòvil (abans de les 20.30 del mateix dijous) i t'inscriuré a la meva llista de convidats. Tan sols 12 Euros amb 2 copes incloses!!! kakashi_discotheque@hotmail.com 627047073 Vine! No t'en penediràs! (Si aquest cop no pots venir, no et preocupis, tinc llista de convidats cada setmana. No et quedis sense conèixer per tu mateix la nova sala Discotheque al c/Tarragona!!!) Salutacions!!