™ Els Amics de les Arts a Pasternak Vic, Friday, 19 de March de 2010. Agenda de festes universitàries i concerts

19 January 2018
Friday

Els Amics de les Arts

Pasternak, Vic

Els Amics de les Arts a Pasternak (Vic)

Pasternak
C. Manel del Pedrolo s/n
08500 Vic

Friday, 19 de March de 2010, 23.00h

10 anticipada - 12 a taquilla

Els Amics de les Arts han publicat el seu segon treball Bed & Breakfast (Nòmada57, 2009). Després de l’èxit de Castafiore Cabaret (Pistatxo Records, 2008) i de girar per tot Catalunya i les Illes Balears el grup fa un pas endavant i consolida un estil propi caracteritzat per la senzillesa en les melodies, unes lletres rodones i la barreja de sons acústics amb bases electròniques. Les 12 cançons que conformen Bed & Breakfast són un retrat irònic de la societat on vivim: històries del dia a dia vistes des del prisma de l’absurditat. El disc està editat per Nòmada57 Records idistribuït per Discmedi i ja es troba a les botigues desde el dilluns 16 de novembre.