™ festa SANT JOAN GRATIS a la Carpa Barcelona LLISTA ALÍCIA RIVERO a carpa barcelona (la sal) Barcelona, Saturday, 23 de June de 2012. Agenda de festes universitàries i concerts

23 August 2018
Saturday

festa SANT JOAN GRATIS a la Carpa Barcelona LLISTA ALÍCIA RIVERO

carpa barcelona (la sal), Barcelona

festa SANT JOAN GRATIS a la Carpa Barcelona LLISTA ALÍCIA RIVERO a carpa barcelona (la sal) (Barcelona)

carpa barcelona (la sal)

Saturday, 23 de June de 2012, de 23:59 a 6:00h

GRATIS

Este San Juan vivirás una experiencia única en La Carpa Barcelona con una fiesta WHITE PARTY especial... Disfruta de La Carpa Barcelona con una espectacular PIROTECNIA!

Y, si vienes de blanco, te invitamos a un cocktail GRATIS!

Entrada por lista: ALÍCIA RIVERO

Entrada GRATIS o 15€ con 3 consumiciones hasta la 01.30h. Después 15€ con 2 consumiciones hasta las 03h.

Per apuntar-te envia'm un priivat al face o al hotmail ( aliciarivero_93@hotmail.com) o un whatsapp al 615 627 917.
Si només és un dubte o el que sigui també fique-vos en contacta amb mi ^^ ! moltes graciees cuuquis!

En veritat, l'unic que heu de fer es fer cua normal, i dir a la porta que passeu per llista ALÍCIA RIVERO i ja passeu ^^!

Nos vemos!