™ Festival Faraday '11 a diverses localitzacions Vilanova i la Geltrú, Friday, 1 de July de 2011. Agenda de festes universitàries i concerts

1 July 2018
Friday

Festival Faraday '11

diverses localitzacions, Vilanova i la Geltrú

Festival Faraday '11 a diverses localitzacions (Vilanova i la Geltrú)

diverses localitzacions

Vilanova i la Geltrú

Friday, 1 de July de 2011,

Abonament de 3 dies: 60€

Ja van vuit anys de vida del Faraday. Vuit anys en els que el festival ha crescut i evolucionat fins a l'extrem de convertir-se en un dels germans petits del Primavera Sound en matèria de festivals de música independent a Catalunya.

El cartell de passades edicions, i sobretot, el del passat 2010 -que parla per si mateix- amb artistes com Jeff Tweedy, Nick Lowe, The Wedding Present, The Divine Comedy, Bart Davenport o Los Punsetes, The New Raemon, Bigott, El Guincho, Nacho Vegas, Astrud... demostren el seu potencial. Encara esperem el cartell d'aquest any que de ben segur no decebrà! I més després de rebre el Premi Altaveu 2010 per la seva contribució a la cultura i a la seva línia artística depurada.

RON SEXSMITH, THE HIGH LLAMAS, THE BLUETONES, ARNAUD FLEURENT-DIDIER, DA CAPO, STANDSTILL, ZA!, TOM WILLIAMS & THE BOAT, BROTHER, POLOCK, KLAUS & KINSKI, AIAS, SURFING SIRLES, INSPIRA, NACHO UMBERT, LITORAL, EMILIO JOSÉ, SAMITIER, RENALDO & CLARA, TSOWC, BRADIEN, ESPANTO, WOOKY.