™ Javi Mula @ BigBen a Big ben Golmes, Saturday, 23 d'October de 2010. Agenda de festes universitàries i concerts

23 August 2018
Saturday

Javi Mula @ BigBen

Big ben, Golmes

Javi Mula @ BigBen a Big ben (Golmes)

Big ben
Ctra. N-II, KM 486'0
25241 Golmes

Saturday, 23 d'October de 2010, 23:59

--

Javi Mula és un dels dj's més destacats de l'escena clubber espanyola. Als seus 29 anys, la seva música ja ha sonat en la major part del món, fet que li ha portat a guanyar-se un públic molt fidel i entregat en les sessions que realitza cada cap de setmana en qualsevol racó del planeta. Actualment, Javi Mula gaudeix d'una reputació envejable, ja que durant l'any 2009 va llançar al mercat el hit mudnial "Come On" amb el qual va conquistar el lloc núm. 1 d'infinitat de llistes d'èxits, no només a Espanya, sinó en més de vint països, posicionant-se com un clar referent en làmbit hose mundial.

A L'ESCENARI DE BIGBEN, SESSIÓ DE LUXE AMB JAVI MULA!