™ JAVIER CORCOBADO a Salamandra Hospitalet de Llobregat, Friday, 29 de January de 2010. Agenda de festes universitàries i concerts

29 January 2018
Friday

JAVIER CORCOBADO

Salamandra, Hospitalet de Llobregat

JAVIER CORCOBADO a Salamandra (Hospitalet de Llobregat)

Salamandra
Av. Carrilet
08241 Hospitalet de Llobregat

Friday, 29 de January de 2010, 22:00

12 + gastos

Músic de culte, poeta i editor de somnis, Javier Corcobado presenta el seu nou disc en 2009, “A nadie”. Excessiva i arriscada, la música d’aquest artista ha anat evolucionant al llarg de diferents etapes, totes elles amb el denominador comú del compromís.

Un disc amb forma de balada dramàtica, especial per a crooner fet a cop de samba i de rumba, de zambra i de vals. Aquesta és, sens dubte, l’obra més atrevida i serena d’aquest artista que genera sorpresa, emoció, poesia i sonoritats inusuals sobre els escenaris. “A nadie” va ser gravat a Mèxic a l’estiu del 2008 i editat al gener de 2009 per PIAS Records.