™ Macrofesta Universitaria - Puzzle Sabadell a Puzzle Sabadell Sabadell, Friday, 11 de February de 2011. Agenda de festes universitàries i concerts

11 January 2018
Friday

Macrofesta Universitaria - Puzzle Sabadell

Puzzle Sabadell, Sabadell

Macrofesta Universitaria - Puzzle Sabadell a Puzzle Sabadell (Sabadell)

Puzzle Sabadell
C/ Rocafort
Sabadell

Friday, 11 de February de 2011, 00:00 fins les 06:00

Taquilla: 10€ (1 consumició) 14€ (2 Consumicions) / Anticipada: 8€ (1 consumicio) 12€ (20 consumicions) / VIP 100€

Aquest Divendres 11 de Febrer arriba a PUZZLE Sabadell la primera festa d'universitaris de la temporada.... però no una festa qualsevol, sino una espectacular MACROFESTA UNIVERSITÀRIA que hem preparat per vosaltres!

Els famosos deejays de PUZZLE Sabadell, Victor Delgado i Aritz, i els DJ's convidats Marta Gòdia, Karl Raw i Mark Roma.

L'espectacular actuació del famòs violinista DANI-VI reconegut per co-produïr temes com "BURNING INSIDE" de Wally López, "Tonight is Enought", etc. La trajectoria de DANI-VI l'ha portat a actuar a les millors sales del món: Amnesia, Pacha Eivissa, Space, Opium, Catwalk, ... a fer gires com el ... Bacardi Spain Tour 2006 i 2007 o a actuar al Cirque du Soleil. Per si fos poc ha actuat al costat de dj's de la talla de David Guetta, Wally Lopez, Jesse Garcia, ... Diferent, original, un show que mai oblidaràs.

Venda anticipada d'entrades: 8 € · 1a consumició / 12 € · 2 consumicions. Venta a taquilla d'entrades: 10 € · 1a consumició / 14 € · 2 consumicions.
Venta d'entrades a tots els centres col·laboradors, estudiants de les facultats i promotors oficials de PUZZLE Sabadell.

No deixis que t'expliquin la nostre primera MACROFESTA UNIVERSITÀRIA i vine a descobrir una de les millors festes de la temporada en persona!, tenim ganes de festa i la liarem pardíssimaaa!!