™ Racó Català 10 anys concert gossa sod a C.A.T Centre Artesà Tradicionàrius Barcelona, Saturday, 18 d'April de 2009. Agenda de festes universitàries i concerts

18 August 2018
Saturday

Racó Català 10 anys concert gossa sod

C.A.T Centre Artesà Tradicionàrius, Barcelona

Racó Català 10 anys concert gossa sod a  C.A.T Centre Artesà Tradicionàrius (Barcelona)

C.A.T Centre Artesà Tradicionàrius

Saturday, 18 d'April de 2009, 00:00h

5€

Per celebrar el desè aniversari, s'ha organitzat un acte el proper 18 d'abril al Tradicionàrius de Barcelona. Aquest acte tindrà dues parts clarament diferenciades. La primera part començarà a les 6 de la tarda amb una xerrada per valorar aquests 10 anys. Allà s'aprofitarà també per presentar el nou Racó Català, amb un disseny i una gestió interna totalment renovats, més aplicacions per als usuaris, i una posada al dia que sens dubte feia falta. A les 7 de la tarda s'iniciarà la taula rodona "Catalanisme a la xarxa. Passat, present i futur", amb personalitats vinculades al projecte: Víctor Alexandre, Alfons López Tena, Francesc Ribera "Titot" i Saül Gordillo. La segona part, que té un cost per entrada de 5 euros, començarà a les 10 del vespre amb un concert del grup de la Vila de Gràcia "High Times", amb els seus ritmes ska, soul, reggae, funk... Posteriorment a dos quarts de 12 de la nit, "La Gossa Sorda" presentarà el seu darrer treball "Saó".